Ось таке повідомлення від Міністра екології та природних ресурсів України: ОГОЛОШУЮ ВІДКРИТИЙ ВІДБІР КАДРІВ ДО МІНПРИРОДИ! Повний текст тут: http://ecoukraine.org/news....3-19-99 Отже, оскільки посада очільника Кіровоградської екоінспекції є вакантною, пропоную висунути на цю посаду кандидатуру від е-Екології: Воробйова С.В. Прошу всіх Членів правління і координаторів (обов'язково) та офіційних учасників (за бажанням) відписатись у цій темі та проголосувати (коментарі щодо обгрунтування своєї позиції вітаються) ----------------------------------------------------------------------------------------- Кожухарь О.М., Перший заступник голови - ЗА ----------------------------------------------------------------------------------------- Підсумок: з 3-хчленів Правління2 - ЗА(Утримавсь сам Голова) з 6-тикоординаторів6 - ЗА Крім того, ЗА 2 члени місцевого громадського активу, як природоохоронного так і ні (Ю.Вовкотруб та А.Лаврусь) та 5 учасників об'єднання.
Всього голосувало -15,ЗА -14,Проти -0, Утрималось - 1
Кандидатуру затверджено, документи подамо до Мінекології
Сьогодні спілкувавсь з Сергієм Згадане "Звернення" на розгляді взагалі не зрозуміло у кого (подробиць Сергій не розголошує), хоча відправлене було, як мені відомо, цінним листом з описом, на ім'я Міністра А по суті - що там можна розглядати?!! Він каже, що скоріше за все розгляд затягнеться більш ніж на 30 днів Дійсно, вже і я погоджуюсь... Унікальна ситуація... Замість того щоб виправити "юридичну" помилку нижчестоячого органу, розглядати докуманти, умови яких повинні бути були виконані ще 2а місяці назад без всяких звернень, це треба вміти... Не розумію
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної екологічної інспекції України, Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря, третя особа: перший заступник начальника Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря Маляс Андрій Олександрович, про визнання протиправними та скасування наказів, поновлення на посаді, -
встановив:
... ... ...
Головуючий суддя М.Г. Цховребова
Суддя М.М. Аракелян
Суддя О.Г. Гусев
Адміністративний позов ОСОБА_1 - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати наказ Державної екологічної інспекції України від 18 липня 2014 року № 217-о «Про звільнення ОСОБА_1.».
Визнати протиправним та скасувати наказ Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря від 21 липня 2014 року № 162-о «Про звільнення ОСОБА_1.».
Поновити ОСОБА_1 на посаді першого заступника начальника Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря - першого заступника Головного державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Чорного моря Державної екологічної інспекції України з 21 липня 2014 року.
Допустити негайне виконання рішення суду в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді першого заступника начальника Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря - першого заступника Головного державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Чорного моря Державної екологічної інспекції України з 21 липня 2014 року.
Ооо тут знову словесні баталії ну тоді додам ще трішки від себе
П.С. Цікаво, чию ще підтримку треба для розгляду кандидатури яка апріорі повинна була бути розглянута і щодо якої повинні були бути виконані умови (див.вище) вже давним давно (два місяці тому)... Питання риторичне... П.П.С. Мабуть пора знімати свою кандидатуру... відправляти документи в Нацдержслужбу, а питання відшкодування вартості навчання нехай вирішують Академія та ДЕІ міжсобою... Бо починають діставати "танці з бубном"
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Як то кажеться - "крутим далі... педалі" 1. Звернення (про яке йдеться вище) 100% потрапило до Міністерства 03.04.2015 року, про що свідчить повідомлення про отримання (відправлялись документи цінним листом з описом)
2. Майже таке ж звернення було також направлено 20.04.2015 року до ДЕІ України для розгляду по суті Тепер про результати... По 1му зверненню термін розгляду збігає 03.05.2015 року По 2му зверненню термін розгляду збігає 20.05.2015 року як вже говорив раніше, відписки щодо неотримання і тд не проходять, тому що 1 першому це рекомендований лист з описом, по другому це особиста "доставка" в канцелярію Тому залишається дочекатись відповіді і тоді... По результату P.S. Але Нацдержслужбу всеодно повідомлю зразу після розгляду/ігнорування розгляду Міністерством. Не перемикайте - далі буде... P.P.S. Спрощення процедур в дії бюрократія рулить
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
...переглядаю журнал вхідної/вихідної ні, я звичайно розумію, що якщо відповідати нічого, то краще ігнорувати... але чинне законодавство такого варіанту поки що держуправлінцям не пропонує
Игорь Шевченко: Очень много проблем, которыми нужно постоянно заниматься. Также нет нормальных кадров, которые бы отрабатывали и давали конкретную информацию, когда необходимо. В том числе, из-за недостаточного финансирования. Кто пойдет на зарплату 4-5 тыс. грн работать? Знаете, какая у меня зарплата? 4775 грн. Из-за всех этих факторов в министерстве нет штатных единиц или соответствующего подразделения, которое будет заниматься мусором. Поэтому это направление выполняется советниками, большинство из которых работают на общественных началах.
Пане Міністр, спробуйте почитати звернення, що до Вас надходять
Ага ) а ще варто спробувати не тільки почитати, а й дати оцінку фактам, викладеним у цих зверненнях... ) Як юрист і керівник вищестоячого органу! Ні, я справді перестаю розуміти будь що... Хоча...
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Забороняти я звичайно не можу - реєстр відкритий... Але моя думка - варто дочекатись результатів розгляду звернення... А от якщо їх не буде або строки всі пройдуть, от тоді я й сам перенесу
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Є хоч якийсь результат Чудеса, але згідно договору направлення на період навчання (а це 2013-2015 роки), я зарахований до кадрового резерву (імперативна норма) оскільки це є вимогою для вступу і навчання в академії про це в зверненні зазначалось Після розмови з новопризначеним керівником, на його прохання, готую роз'яснення і запит - ХОТ І ЧОМУ ТА НА ЯКИХ ПІДСТАВАХ МЕНЕ ВИКЛЮЧИВ З КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ, а заодно, мабуть лист на прокуратуру також відправимо, ЯКЩО І ДАЛІ БУДУТЬ ВІДПИСКИ
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Довбаний позор Відписка 2 - з тими ж самими посиланнями, але на недіючі нормативно правові акти. ПКМУ 619 від 16.05.2002 втратила чинність ще у 2004 році Відповідь датована 2015 роком Читайте самі
Я не знаю, хто і навіщо ТАК підставляє новопризначеного керівника ДЕІ, але це повний алес... Такого ще не було
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
ГО е-Екологія вітає використання, передрук і поширення матеріалів, опублікованих на сайті www.ecoukraine.org
Обов'язковою умовою використання матеріалів ГО е-Екологія є вказівка їх авторства, ресурсу www.ecoukraine.org як першоджерела і розміщення активного посилання на оригінала матеріалу на нашому сайті.
Якщо републікуєтся лише частина матеріалу, це обов'язково вказується в тексті.
Не допускаються зміни вмісту, імен або фактів, наведених в матеріалі, а також інші його трансформації, які спричиняють спотворення змісту і задуму автора.
ГО е-Екологія та автор залишають за собою право у будь-який час відізвати цей дозвіл на використання матеріалу.