Повідомлення # 1 | 14:44
1. Заява частково відповідає дійсності в частині розширення повноважень громадських інспекторів, але до ВІДНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ ГРОМАДСЬКОГО ІНСПЕКТОРСТВА не має ніякого відношення. Суспільству ж прийняття цього ЗП подається як - ВІДНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ ГРОМАДСЬКОГО ІНСПЕКТОРСТВА за ініціативи пана Томенка
Заява тут10 добрих новин для охорони довкілля

Цитата
5 травня 2015 року Президентом Україні були підписані закони Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо охорони тваринного світу (реєстр. № 0916) та Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо охорони біорізноманіття (реєстр. № 0917).
Ці закони мають низку важливих новацій, зауважує співавтор законів, Голова профільного Комітету Верховної Ради з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Микола Томенко.
Зокрема, нормами цих законів:
1. Відновлюються права громадських інспекторів з охорони довкілля. Нагадаємо, інститут громадських інспекторів діяв з 1984 до 2000 року. Отож, боротьба за відновлення прав громадських інспекторів тривала біля 15 років. Відповідна законодавча ініціатива М. Томенка за часів Януковича кілька разів пропонувалася у ВР, але не знаходила підтримки.

Реалії тутПоложення про громадських інспекторів з охорони довкілля

Цитата
Документ z0276-02, поточна редакція — Редакція від 06.07.2012, підстава z0977-12
Документ z0977-12чинний, поточна редакція — Прийняття від 28.05.2012

ВИСНОВКИ: Таким чином "розпіарене" відновлення інституту громадських інспекторів, це всього лише, в реальності, додавання до переліку повноважень громадських інспекторів 3-х статей адмінкодексу  :D Причому пряме запитання на своїй сторінці у ФБ автор ЗП відверто ігнорує, а колеги "по цеху" нардепа підтверджують нашу думку:

Цитата
Щодо гром іін спекторів - мова йде про їх право складати протоколи за частиною. четвертою статті 85 та статтями 88№, 91 Адмінкодексу.

P.S. Отже, популізм це чи ні, вирішувати кожному самостійно, але "маємо те, що маємо"  ;)

Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління