До онлайн приймальні до нас звернувся користувач з питанням: Як можна створити громадський екоконтроль в селищах? Прохання також визначити сам механізм створення. Дякую Колеги, прошу допомогти!
e-mail: pobratum@i.ua для зв'язку з запитувачем, може треба буде щось уточнити...
На основі договорів з місцевим самоврядуванням і ГО, що мають на меті захищати природу. Тобто ініціатива може бути Ваша, але стимулювання згідно договору про співпрацю з управлінням екології і екоінспекції у районі чи області. Проект розробляється згідно моніторингових досліджень про природні ресурси та людські ресурси регіону, аналітична оцінка потреб у контролі і громадській ініціативі. На основі проекту робиться запит до ЗМІ, місцевих соціальних структур (школи, тощо) про пошук людського ресурсу, повідомлення до муніципальних структур про утворення громадської ради і т.д. Механізм створення: розробка проекту та укладання комунікативних договорів між регуляторними муніципальними структурами в регіоні та ініціаторами - це і є юридичною основою для подальшої співпраці. Наповнення договору залежиь від цілей та розролених напрямків, що ляжуть в основу роботи відповідно до моніторингових вишукувань. Успіхів. Більш детальне обговорення можемо провести згідно конкретних данних - історія ініціативи, цілі, засоби, ресурси, тощо.
Хочеш змінити світ - почни з себе! ІАБ https://www.facebook.com/iabprofi/ Блог http://milaiss.blogspot.pt/
Цілі контроль мисливських ГО, Державної лісною агенцію, інспекції Держекології, ОДА які не виконують норми законодавства . Пакет документів можу з кинути.
Цілі контроль мисливських ГО, Державної лісною агенцію, інспекції Держекології, ОДА
Якщо я правильно зрозумів, то йдеться саме про громадський контроль влади чи користувачів мисливських угідь ТИПУ УТМРів на місцях, а не контроль за браконьєрством, як наприклад у нас тут?
УТМР це масова браконьєрська організація яку покривають Держекоінспекія та Державна лісова агенція. Вставив документ де агенція визнає що продано 535 сезонних та 77 разових але нічого не робить щоб на казати порушника.
Повідомлення відредагував pobratum - Понеділок, 08.06.2015, 21:23
йдеться саме про громадський контроль влади чи користувачів мисливських угідь ТИПУ УТМРів на місцях
Отже першочергово контролювати планується саме діяльність зазначених установ і організацій? Якщо так, то впринципі, як перший крок, думаю не лишнім було б долучитись при громадській раді при ДЕІ у Київській області та зазначеного Управління. ІМХО - це перше що спадає на думку. Потім, можливо, отримати статус громадського інспектора з охорони довкілля, щоб можна було фіксувати самостійно правопорушення єгерів УТМРу, якщо про такі стане відомо. Ну і звичайно висвітлення фактів правопорушень у пресі і тд і тп... Порушники дуже бояться розголосу
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Ну чому ж не розумію Справа тільки в тому, що: Стаття 19 Конституції України визначає, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Іншими словами - якщо формально (докумнетально) порушення відсутні то не є повноваженнями ДЕІ проводити таксацію (рахувати зайців)
Інша справа, що це все формалізм, а реально я чудово розумію, що там тих зайців і близько немає нажаль...
P.S. Оце тільки побачив Ваше посилання, зараз перечитаю тему. можливо щось більш конкретне в голову прийде...
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
1. По перше категорично не раджу "грубити" на форумі 2. По друге поки хтось щось думає - ми ганяємо браконьєрів 3. По третє систему однозначно треба міняти - згоден на 200%
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
Хотів би побачить одного зловленого браконьєра вами та покараного. На одній із ланок міліція, прокуратура, суд обов'язково буде збій. Я і мої друзі все це проходили не одноразово. Тут також мріють http://dklg.kmu.gov.ua/forest....d=32888
Хотів би побачить одного зловленого браконьєра вами та покараного.
У компетенції громадського інспектора є лише можливість зафіксувати порушення - постанову виносить (карає) держінспектор Щодо побачить - скільки завгодно. Долучайтесь до спільноти, приймайте у рейдах участь (але попереджу зразу) за власний рахунок Любуватись "ними" можна буде стільки, скільки душа забажає Щодо
Цитатаpobratum ()
міліція, прокуратура, суд обов'язково буде збій
повірте, розумію Вас як ніхто :( Але по суті єдиним інструментом впливу на сьогодні на такий стан справ є ОПРИЛЮДНЕННЯ ганебних фактів. Це і є одна із функцій нашого порталу. Оприлюднення не завжди допомагає, але інколи дієво...
P.S. Якщо знайду в реєстрі судових рішень, то викладу результати СВОЄЇ роботи, ще коли я не на "громадських засадах" за ними бігав :(
Перепрошую, але за браком часу почитав "по діагоналі" Ваше посилання. ну що я можу сказати... Інколи дійсно, найперші браконьєри це єгеря УТМР ((( але повірте, так не завжди. А от як Вам допомогти - я подумаю і відпишусь сюди або "лічку". Дякую!
Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління
ГО е-Екологія вітає використання, передрук і поширення матеріалів, опублікованих на сайті www.ecoukraine.org
Обов'язковою умовою використання матеріалів ГО е-Екологія є вказівка їх авторства, ресурсу www.ecoukraine.org як першоджерела і розміщення активного посилання на оригінала матеріалу на нашому сайті.
Якщо републікуєтся лише частина матеріалу, це обов'язково вказується в тексті.
Не допускаються зміни вмісту, імен або фактів, наведених в матеріалі, а також інші його трансформації, які спричиняють спотворення змісту і задуму автора.
ГО е-Екологія та автор залишають за собою право у будь-який час відізвати цей дозвіл на використання матеріалу.